Trött

Mot alla tusen odds gick jag faktiskt ut ikväll. Vette tusingen om det var värt det men, 100:- och 4 cider fattigare kanske var what ever anyway! Tur man har sånna roliga kompisar som gör det tråkiga kul iallafaller!!:-)

När jag väl kommit ut från etage och blev ensam insåg jag hur fruktansvärt ont jag hade i mina fötter, kan på riktigt inte ens gå på "fotdynorna" längre, testade även att gå i strumpor hem = ingen hitt det heller. Så jag fick nästan springa med tårarna i ögonen för att komma hem så fort som möjligt, gör lika ont än. Haltar haha.. så diss på klackskor!

Men hiss på sommartid, mammas mat å vänner! imorgon blir det donken till frukost/lunch med mina grymma. puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0