That reason is you

Hey boys and girls
har börjar smälta den andra hvförlusten och sitter nu och tittar på djurgårn - luleå och jag är rätt neutral i denna match haha:) meen visst blir man glad om djurgårn losar igen;-)
Men sitter mest bara och dör av avundsjuka på alla som får sitta inne i den där ishallen och kolla live. Buhu

Och något helt underbart hände denna torsdag, vi fick sluta 3 timmar tidigare i skolan! HUR skönt som helst och jag älskar att min religionslärare är sjuk jämt. Tror inte vi haft ens hälften av alla planerade lektioner vi ska ha i trean och det är fetskönt för den lektionen äger rum varje torsdag halv 3-4;-)


Innan jag slänger mig i soffan framför sveriges värsta bilförare (woho för torsdagar) ska jag skriva klart min uppgift i träningslära som är till nästa fredag så jag kan softa sönder i veckan:-)

Så byee!
Och där gjorde djurgårn 1-0..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0