Slutet gott allting gott

Nu är sportlovet slut, det gick fort. Jag hann totalt se på 2-3 säsonger av vänner vilket är ungefär 50 avsnitt haha! Jag känner mig galen :)

Idag har jag ÄNTLIGEN gjort mitt samhällsprov som min klass gjorde för över en månad sen, det gick ganska bra och jag fuskade bara på en fråga! Framsteg:)
och förövrigt så gick mitt liv i 2 delar idag också....

HERREGUD vad ledsen jag blev när jag gjorde sönder ringen...  Satt och pilla och sen ba vips gick skiten i tu...

MEN!!! :-D Johanna sjöstrand är världens bästa vän som har ordnat så jag fick lämna tillbaka den och få en ny likadan trots att det är över en månad sen jag köpte den, så jag ska få den ikväll!! Hihi lycka. Och jag och den där ringen hör nog ihop, det fanns EN enda jävel kvar i butiken och jag upptäckte den efter 4 varv runt ringhyllan. Hoppade av lycka när jag såg den:) Däremot var det en storlek mindre än den jag gjorde sönder så den kommer väl hålla en månad den med sen går väl den också sönder....

Men förhoppningsvis inte:) Mellanmål å vänner nu! Sen match med dalalaget mot gästrikland ikväll! :):) Fk klockan 19.00! Längtar:)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0