Skräll..

Jag ska inte jobba på lördaaag!! woho, lycka :) Faktiskt min första lediga helg sen i januari typ hehe. Skönt!!
Jobbet gick strålande idag, tiden gick sjukt fort och jag och emelie hade kakkalas, haha gud vad vi åt kakor:) Tur man rör på sig hela tiden hehe..

Snäll som min mor är, kom hon och hämtade mig på jobbet vilket gjorde att jag kom hem 1 timme tidigare än planerat och ändå har jag inte gjort ETT SKIT sen jag klev innan för dörren. Ni vet, man slår på datorn och ska "bara kolla en grej" man tänker: "nej men jag kan kolla de där med, klockan är ju bara så lite"
Sen ska man kolla 40 tusen saker till och sen är klockan plötsligt 2 timmar senare, och vad har jag gjort? - Kollat på gamla bilder på bilddagboken!!!

Tidsfördriv?;)
Aja. Ska hoppa in i duschen nu vilket jag skulle gjort halv 9, sen ska jag käka å så. Inte fått någe plugg gjort idag heller... Paanik snart!


Längtar lite.....

Kommentarer
Postat av: lovisa

åååh vilken härlig dag det där var!!!

2011-03-30 @ 17:05:30
Postat av: johanna

jaaaa!!!

2011-03-30 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0