Såklart

Godmorgon!:-)
Nu är jag vaken, mycket pigg är jag! Men såklart - försov jag mig! Suck. Missade målvaktsträningen som håller på just nu :-( Det är kul att man bor 250404 mil från skolan så det tar en halvtimme att åka dit..

Aja något som är fett idag är att jag fått min löön! Dubbelt så mycket som sist och denna lön är bara från ett jobb och inget studiebidrag har kommit än så jag kommer vara mycket tät denna månad haha ;-)
Närå, en del ska mamma få ta vara på annars tar jag slut på allting som vanligt haha :-)


Måste göra mig klar nu! Ska till skolan och plugga lite så jag får nått vettigt gjort denna morgon. Slutar 4 i skolan och börjar jobbet 4 så vi hörs typ, halv 10 ikväll! :-(
PUSSS ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0