Remember we used to touch the sky

Godkväll på er alla vakna och godmorgon på er som precis vaknat :-)
Haft en mysigkväll med 11 brudar och firat sofia som fyllde 19 i onsdags och det resulterade i tacos och kladdkaka tills magarna var sprängda och sen fick vi gråta av både av roligheter och tråkigheter i biografen, filmen var bra! 3 av 5 toasters :-)

Nu har jag precis tvättat gaddarna och sitter i sängen och är lite nöjd. Köpte 1 par jeans och 1 par leggings för 300:- totalt idag, och lite hårprodukter till mitt slitna vidriga hår. haha!:-) Imorgon ska jag till lager 157 med Lovisa och där skall en mycket älskvärd tröja åka med mig hem, återkommer om det ;-)

Annars så väntar det jobb 16-20.00 imorgon sen blir det nog förmodligen utgång med mina kära klasskamrater, annars blire soffhäng på skutudden! Sovatime äre nu iallafaller :-) så puss och godnatt på er alla hjärtan!!!
 
cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0