Ni vet hur det känns när röda ögon ser svart

hej allesammans

kakorna inklusive laxen är uppäten och jag ligger utslagen i soffan framför spider-man som förövrigt är en löjligt bra film!! Alltid trott att dom flimerna var kassa men dom är sjukt bra :-)

imorgon är det söndag och jag har ingenting att göra, ska bara sova och softa i soffan typ och nu ska jag också sova:-) så pusss hej och sov gott <3

Först måste bara visa skorna mamma köpte till ella idag. Så galet söta!!:D

och själv blev jag kär ett par converseskor jag med. ser helt vanliga ut förutom att det inte är någon röd+blå rand runt dom. Hoppas sofie kan hitta på dom i thai så jag får hem dom:-):-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0