Never

Morninggg
eftersom min kompisskara är så fruktanvsvärt tråkig idag blir det inge kupolen för jag orkar inte åka själv. Får istället sitta hemma och götta med mat vänner och samhällplugg! Börjar ju kunna det jag ska inför provet nu så då kan jag väl lika gärna hålla i det fram till måndag haha:)

världens tråkigaste helg väntar också. har jobb med laget 8-13.00 imorgon, sen jobb på ATA 17-21.00, sen jobb med laget igen på lördag 12-18.00 och på söndag är det städning med laget där vi jobbat 8.00! KUL

Men ska iallafall ut och röra på mig på lördagkväll så har något att se framemot åtminstone :)
nu måste jag duscha för jag är äcklig och kommer inte på något annat sätt och vakna. sen frulle i bedden ofc pöss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0