Like hell

Godmorgon:-) Länge sen jag sov till klockan 1, känner mig riktigt utvilad haha :-) Och jag har så jävla ont i kroppen bara jag ligger ner och jag tror inte jag ens vill veta hur det känns att ställa sig upp, känns som jag varit på styrkepass igår haha! Annars mår jag fettbra!
Mamma skämde ut mig lite när jag gick på bussen för att åka hem igår också, hon hade varit ute med sina kompisar och när jag kliver på skriker hon mitt i folkmassan: HEJ ÄLSKLING KOM HIT VI STÅR HÄR!!! Det var ingen som kollade :-):-)

Ska snart ner till kalle och hämta mina saker som är hos honom sen åker han och jag, päckos och jakob upp till donkeeen!! Hungrig som fän nu haha :-) Är dessutom måttligt glad att stockholmsresan blev flyttad från idag till imorn, annars skulle jag sitta på bussen just nu!

Och hääär är mitt guldköp jag pratade om igår!!
Mycket nöjd! :-)

Puss nu ska jag försöka dra mig ur sängen och försöka gå haha
puss
puss

Kommentarer
Postat av: anonym!

fin fiskartröja :) :)

2011-03-27 @ 19:58:43
Postat av: Johanna

Thank you:)

2011-03-28 @ 02:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0