Kuksnö

Aldrig varit så här sjukt irriterad tror jag. Kanske någon enstaka gång men

Sen 13.42 till 14.28 för att vara fetexakt har jag stått i snö och väntat på en buss hem. Skulle ta en skulle gå 13.45 men den kom aldrig, då fick jag vänta till 14.15 och är den väl kom stod det "FULLSATT" på skylten ovanför rutan på bussen..... G  a l e n

då gick jag till östra och tog 20 bussen som lyckligtvis (för mig) var 20 minuter försenad och så fick jag åka bil med mamma hem sista biten och nu är jag ÄNTLIGEN hemma! Slutade halv 2 idag :-):-):-) äckel väder! Bättre blev det också av mina underbara tyg converse

Enda som piggar upp nu är att jag ska äta mat och muffins. Eller nej, jag ska vräka i mig muffins!
Börjar jobbet om en timme också så jag lär nog gåå nu! tack för ert tålamod med mina klagomål :-)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0