Kärlek är vänskap som brinner

Men sidär då!
tog bara typ tusen timmar men nu är jag klar med min lilla renovering här hehe. Good or bad?
Är det dåligt bryr jag mig faktiskt inte för jag orkar ändå inte göra om det

Nu sitter jag här:

och ser på en riktigt kass svenskdrama film. Fattar ingenting av den heller för jag setat så inne i datorn. Kanske därför den suger men.. svenska filmer är sällan en hitt!

Och kockan är snart 2 och det gör mig nästan illamående. Men har turen och lyckan att vara ledig imorgon också, och min måndag ser likadan ut som förra veckan: Sovmorgon->konditionsträning-> Städning på kontoret-> plugg på körskolan-> hem och bara vara hemma

Jag bör nog ladda inför den "jättejobbiga" morgondagen som väntar nu.. Så godnatt på er!!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0