Jobbiga lördag

Blev en lugn dag igår, städade rummet och slutade med 3 soppåsar haha:) Sen blev det filmkväll hemma hos syrran min med lovisa maja och johanna med en film vi knappt kollade på, det blev mer bakrundsljud till allt vår gossip! :) Mysigt. Godis i drivor!

Halv 8 vaknade jag imorse och jag ville verkligen inte inte inte gå upp. Fick i två timmar sitta själv på en stol uppe i paviljongen på lugnet utan godis och med en pärm och 2 nycklar.... Ville verkligen försvinna då. Sen kom tränaren min med godis och allt möjlit gott som tur va! Kom nyss hem därifrån och snart väntar pizzajobb....

Annars är jag pissoff som fan. Mammas datorladdare är paaaaaj IGEN.  Sitter på saras datorn nu.. Får se om den vill fungera ikväll när jag kommer hem:( PUSSSS nu ska sara åka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0