Ja, det är ju söndag

Hello my friends:)
min kväll igår var SÅhå kul och lyckad! men väl inne på etage blev man sittandes i 30 min med 3 främlingar (tack johanna och lovisa;)) och ett vattenglas för att hålla mig levande haha:) sen när jag piggat till mig blev det dans resten av kvällen och buss hem senare!:)

Nu 8 timmar efter jag vaknat kan jag skriva här, har inte varit så kababel innan.. :) Har bott i sängen idag och kollat på 18 vänner avsnitt, totalt ungefär 6 timmar. Men nu mår jag bra!! Har städat upp min lilla röra på rummet och nyss ätit och nu kollar jag återigen på vänner.

Ska plugga lite innan min favvosöndag startar - solsidan, timeout och wallander! Har samprov imorgon:(
pussåpuss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0