It's been the longest winter without you, I didn't know where to turn to

Godkväll minaa kära:-)

ligger i sängen med tända ljus framför vänner med kakor och mjölk, känner mig som jultomten haha :-) gott äre! Skolan var lugn idag, har knappt läxor överhuvudtaget denna period så det är skönt :-) Kom ut på en springtur på träningen idag också, jag kom ihåg skorna denna gång nämligen!! ;-)
Har jobbat nåra timmar ikväll, jag och emelie som jag jobbar med hade verkligen inte väntat med någon rush ikväll men herregud vad folk det ramlade in vid 7, vi låg säkert 10-15 pizzor i back för vi inte bakat några i tid haha ;-)

Så kan det gå! Då gick tiden fort åtminstone :-) Har kommit på nu också att jag kan ta 701 till slätta och vända för att slippa vänta på stan på kvällarna, slutar ju 20.00 och min buss går hem 20.40 så åker och vänder med 20.15 bussen. Smaart va! :-) Tycker iallafall jaag

Nu ska jag kika vidare på mina roliga vänner och sen sova. Börjar bli trött och jag bör försöka sova innan 12 idag :-)
Godnaatt sötisar <3

Word

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0