Is there any hope at all?

hej godisbitar:) fredag idag! Finally
blev klar med träningsläran i skolan och sitter nu med lite svenska men tappa fokus när jag hittade på detta recept nyss: http://bliminjast.blogg.se/2011/march/chokladmacarons.html. HERREGUD vad gott det verkar, men också väldigt drygt att baka.. :(

Och som det flesta vet är jag ganska sjuk när det gäller upphittade saker. Jag ger mig inte förens jag hittat den som äger det jag hittar och det gäller även detsamma denna dag ;-) Jag och niclas hittade på ett par wesc hörlurar inne i en datasal i skolan idag, vilket skolan aldrig skulle ha råd med så vi förstod att dom var kvarglömda. Vi gjorde ej så mycket då men jag hade på mig dom under lektionen och i slutet av den såg niclas en kille komma in i klassrummet och såg ut att leta efter något sen gick han bara ut. Vi visste hans namn så vi mejlade han på fejjan och frågade om han tappat hörlurarna och det visade sig vara hans och han blev superglad!
Inte kännt mig så snäll sen jag lämnade tillbaka den där fjällräven jackan jag hittade för någon månad sen :) Cred 2 us!

och okväll ska jag ha mysiskväll som jag hoppats på:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0