If you didn't notice boy, you meant everything

Herregud. Herregud så skönt det där var! :-) 50 minuter i duschen och ser nu ut som ett russin haha, men det vare så värt! Gjorde hårinpackning, rakade benen och använde en ansiktsmask och nu sitter jag här och luktar fettgott! Min hårinpackning luktar som himmelriket och mitt body butter luktar mango hihi :-) Och som gräddet på moset ska jag måla mina naglar röööda nu! Minst 350 veckor sen jag gjorde det, hemskt! Väldigt, VÄLDIGT olikt mig men jag har haft mina skäl haha ;-)

Ska äta min skål med flingor och yougurt sen när jag är klar och så har jag värmt på min lilla mjölk haha :-) Sen äre dags för sängen! imorgon väntar jobbig målvaktsträning så gäller å vara pigg!

Cyaaaaa! PUSS godnatt :-)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0