I gave you all I had and you tossed it in the trash

Heelllo :-)
min långa lediga dag är nu slut och jag avslutade den på allra bästa sätt med kvällsmat på donken med Kalle! :-) sen har jag efter några hot från mamma städat upp svinstian i mitt rum nu och ska bara bädda rent sängen innan jag lägger mig:-)

Imorgon är det fredag men det känns som måndag för mig eftersom jag inte varit i skolan sen i tisdags så det känns som jag haft helg redan och tur är väl det så jag har fått vila lite. För imorgon blir det jobb 16-21.30, lördag 15-21.30 och söndag 14-18.00, svenska skidspelen börjar ju imorgon så det kommer va fullt upp inne på vår lilla pizzeria! Kommer vara helt slut på söndag, garanterat! Ska klämma in vår sista seriematch innan passet på lördag också så jag kommer sova gött:-) Tur jag är ledig på måndag hehe

Och bilder från vårt lilla kalas har jag lovat så jag ska firra det nu, sen bädda sängen!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0