How can the only thing that's killing me make me feel so alive?

Jag fick med mig mamma ut i bilen idag, hon gillar verkligen inte att sitta i passagerarstolen men ;-) Idag var jag så sjukt bra (på riktigt) att köra så jag känner att jag kan klara allt. haha nästan iallafall! Men det gick riktigt bra och har efter 6 gånger förstått hur man faktiskt startar och kommer iväg utan kärringstopp haha;-) Känns skönt

Sitter och skrattar konstant på nåra filmer jag, lovisa och johanna spelade in för nån helg sen när vi var påväg hem från etage.. haha heerregud vad fin man är nykter och kry;-) J+L vet nog vad jag talar om haha!!


är jättejättejätte trött just nu också, mina ögon ser sådär suddigt igen. Beror även denna gång på att jag spelat angry birds nån timme ;-) men också för jag är trött i kroppen. Ska äta kvällsmat sen lägga mig i sängen återigen vilket jag gör även nu sen försöka slita mig från vänner och sova :-)

Kan bli tufft för jag äääääääälskar denna serie, men ;-)

Älskar ju er med så jag önskar eder alla en godnatt :-) pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0