Fullständig LYCKA!

Jag är helt, HEELT extaas!!!! Falun VANN :D (som alla nog redan vet) men det är så jävla bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Matchen slutade 3-3 efter fulltid, då följde 10 minuters sudden där inget hände (förutom att jag fick hjärtklappning) och sen blev det 5 straffar då falun tog hem det!!! Bokstavligt talat: jag stod i soffan och hoppade av glädje när det var avgjort! innan det låg jag på bordet, golvet, nerborrad i kuddarna osv osv.. Ja, ni fattar! ;)

Liiiiiite ångest att jag inte hängde på till solna nu men men! Särskilt när hela laget springer och kramar om klacken.. Men det hade jag inte haft om dom förlorat så jag får väl tänka i dom banorna haha :)


Nu ska jag ta lite kvällsmat och lugna ner mig, haha kan behövas! Sen ska jag lägga mig i tid ikväll, är rätt slut nu.. :)
Puss och kram från en MEGAGLAD johanna!

och justja. HEJ DÅ GNAAGET!!:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0