Freakz

Jag överlevde springturen imorse och duschen efteråt var (nästan) det bästa jag varit med om :) Hann däremot aldrig till körskolan idag så jag ska börja plugga på datorn hemma nu istället så jag får lite gjort! :)

Vettetusan om jag sa detta men, jag ställde in stockholmsresan igår kväll då jag tänkt efter lite. Insåg att det inte var värt att spola 300-350:- för en match som går på tv, då jag dessutom kan ligga med kudde och täcke i soffan så.. Ni hör ju oddsen ;) Så hemma blev jag och inte ångrar jag mig ett dugg för det inte! :)

jag och min älskling

hihi :)
Måste börja plugga till mitt prov som är på fredag också, ett omprov som jag fick ig på i slutet av 2an... haha inte orkat göra om det :) Så det är dags nu!

först foood!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0