Fading

Heejsan :)
Vilken dag, vilken braa dag! Jag hade sovmorgon till 10 som jag däremot inte utnyttja särskilt mycket, för jag gick (TRO DET ELLER EJ!) upp halv 9, HALV 9 för att hinna äta frukost!! Har faktiskt ätit frukost 3 dagar i rad, helt sjukt faktiskt. det tror inte jag har gjort sen jag gick på lågstadiet haha.

Sen slutade jag vid 12 och då åkte jag till kontoret och städade upp lite skit och skrapa in nåra slantar till plånboken, sen åkte jag hem till syrran och bytte om för en springtur som var överdrivet skön i detta väder:) Och sen ungefär klockan 5 har jag och sara bakat för hon fyller 23 år på fredag:)

Blev mycket bra men också en hel del katastrofer hehe ;) Kommer bilder snart:) men måste sätta igång och fortsätta med min träningslära uppgift som ska in på fredag nu!!

(5-5 mellan warberg falun med typ 6 minuter kvaahahar... Nervis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0