Everyone thinks that I have it all, but it's so empty living behind these castle walls

Nu har jag slappat ett bra tag vilket resulterade i :stökigt rum, ogjord psykologiläxa, ouppackad väska, tommage och trötta ögon. Ska mätta magen och sen lägga mig! Mina sovmorgonar för denna vecka är slut så imorn är det uppstigning 7.00. känns överdrivet jobbigt just nu:-(

Men när jag väl slutat skolan har jag inget jobb och ingen träning eftersom jag antagligen måste vara barnvakt. Så imorgon blir det en fetslapp dag till:) och så hoppas jag att jag orkar ta mina trötta ben till körskolan också men det antar jag att dom inte kommer vilja när jag väl slutat!
vi får la see vi får la seeeee:-) nu ska jag se på vänner iallafall.

Längtar fett till studenten just nu också. snart dags:-) men först återstår 300000 prov och 400000 inlämingsuppgifter
Men sen så! Sen är det fan bara festen kvar!!!!

PUSS kudden väntar! godnatt :-)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0