Even the blind could see

Träningsläran är klar, eller en fråga kvar men den får jag göra på lektionen imorgon:-) och djurgårn förlora! Hur bra kväll? ;-)
Mycket bra!

Nu ska jag koka ägg och äta mackor framför 2-3 vänner avsnitt sen måste jag lägga mig och soova! Kollar lite i bakgrunden på big brother också. En tjej satt nyss och grät över att hennes hår har blivit helt förstört som kostar 7 000 att sätt om och att hon inte vill vara kvar längre på grund av det
Bra program det där!.. :-)

Imorgon hoppas jag på myskväll! Lördag blir det jobb 16-21.30 sen partaj i think:-) Annars kör vi på myskväll då med! men vi får helt enkelt see!

pusss godnatt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0