En trött söndag

Helloo:-)

Vaknade för 4 timmar sen men det känns som det var nyss, ögonen är helt suddiga men det beror nog mest på att jag spelat angry birds i en timme nu haha. Annars har jag bara sett på tv idag, bland annat på sprintvärldscupen i längdskidor som sveriges emil jönsson vann! :-)

jag och mor ska snart beställa pizza sen ska resten av dagen också spenderas i soffan och jag ska nog ladda ner spider-man 2 som jag kan kolla på ikväll :-) eftersom min favoritsöndag har gått i graven nu.. Wallander är slut för denna gång

nu ska jag sova lite godnatt puss

Och idag så säger vi grattis till världens bästa lovisa som fyller 19 feta år!!! GRATTIS:-)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0