Dreaming is believing

glömde säga igår: KOLLA PÅ STEP UP 3!! den var sååååååååå bra! och det är löjligt hur bra man kan vara på och dansa, är avundsjuk som få.. :)


Blev icke nå bilkörning idag tyvärr och städat rummet har jag inte heller gjort men det brydde jag mig inte så värst i, stökigt rum är johannarum.
Har nyss legat och döskrattat åt ballar av stål också, det var en tjej som låtsades vara handikappad och körde runt och på folk inne i ett köpcentrum - låter inte så kul, snarare hemskt. Men jag höll på att skratta ihjäl mig, tårarna rann haha!! Ni som såg det måste intyga att det var roligt;)

nu ska jag se slutet på The Holiday som jag legat och kollat på innan tv:n. Också en svinbra film som man måste se:) tårarna rinner även här! haha men jag gråter visserligen för ALLT, det spelar ingen roll om det är tecknat nalle puh eller blodbad i en skräckfilm - jag gråter oavsett haha.. Fin egenskap?:)


Och denna man kan man ju gråta över för han är  S Å  S N Y G G ! ! ! !
Och nej. Jag överdriver INTE ;)

men godnatt hörrni nu ska jag och jude law invänta morgondagens träningsvärk och mysa lite mer!
puss puss PUSS ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0