All we had is gone now

Fick av datorn 12 igår otroligt nog sen slockande jag direkt, är aptrött idag ändå haha :-) och jag har blitt askass på att skriva här också, fast mest slö. Ska bättra mig ;-)

Imorgon är det helvetes torsdag = slutar 4 och har 3st 1&½h lektioner i rad utan paus. Inte likt idrottsprogrammet så det är lite tungt ;-) Tur vi slutar med religion för där ser vi på en grym film!

Nu har jag nyss varit ute och kört, första gången i "trafik", blev bara efter strandvägen vid öb där, räckte nog ska jag säga er. Fick panik när jag hade en bil bakom och skulle svänga OCH växla ner OCH koppla OCH bromsa och ja ALLT vare nu va man skulle göra innan svängen så nu är jag inte så sugen på att köra bil på ett tag haha..;-) fick man för man var så kaxig iförrgår kanske.
Jag och mor kom tillslut hem iallafall, och thaimat hade vi med oss! gott:-) och nu ligger jag i sängen där jag tänker ligga fram tills jag ska sova. Mamma ska jobba ikväller så blir tomt här :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0