You have no idea how fast my heart races when I see you

Sofie la händerna på datorn efter vi hämtat ut våra band i borlänge i måndags, och igår jobbade jag på festivalen mellan 13-1.00.
Eller, "jobbade" vi fick tre uppgifter sen mellan 16-1.00 så satt vi bara under filtar eller åt mat. Kul :) Men man ska inte klaga! Men att jag har två likadana pass kvar gör att jag känner lite att det är mer värt att betala en biljett. Så det skall göras i tid nästa år ;) Tro mig

Och när jag äntligen fick gå ifrån mitt pass och skulle till bilen, kände jag mig så dum mot mamma som satt och vänta och jag var sen, så jag skulle springa en bit. Första löpsteget jag tar är över ett gupp, som har någon till slags upphöjning på sig för att skydda en massa sladdar som ligger under, och på den ska jag självklart, SJÄLVKLART snubbla på och flyga över och skrapa upp båda knäna :( Vet att ni skrattar nu, särskilt du lovisa uhlin, men fyyy farao vad ont det gjorde! Har ett litet jack i knät också.. buhu

Snygg bränna man kommer få över det feta plåstret.. Nej:)

Nu ska jag äta mat sen dra mig till stan och städa på kontoret och sen ha en körlektion. Next up- Borlänge! :)

Till dig Lovisa:

Love u!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0