You and me seems to never end. And I don't know if that is a good or a bad thing

Tjeeena snyggingar:)

halft onykter och förbannad är läget just nu! Men mår bra :)
Har varit ute på alla tänkbara ställen idag. hosjö, hälsinggården, bjursås, britsarvet, lilltorpet och samuelsdal. Känns som man varit på studentskivor, vi har inte stannat i mer än tio minuter på nått av ställerna så haha:) Har umgåts med malin, matilda, sofia och jullan hela kvällen iallafall! mysigt och bättre än vad jag trodde min afton skulle vara! Slutade däremot väldigt surigt och lite för tidigt pga vissa as......

Men men!! Ger mig ett underbart tillfälle för oboy och macka framför tv. Fel och klaga då egentligen:)
Tackar tjejerna för kvällen istället och lägger mig med gott humör!
Puss på er vakna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0