Visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min

Hej på eeer!!
Herregud vad underbart varmt det är ute nu! och herregud vad jag bränt mig i ansiktet, haha min lilla nästipp är helt öm.. Där fick man för man inte hade solkräm! :)

Idag köpte jag en ny balklänning. Fattar ni eller? Aahh!! Vad pengar.. Men vill man vara fin får man lida pin. Word på den idag. Tackar robin som ställde upp och följde med mig till borlänge och titta lite också, trots att jag valde den jag hade i falun haha:)

Ska duscha och få i mig lite mat, sen ska jag cykla bort till Sofia :) Vi ska spela vinbrännboll ikväll! haha blir kul. Sen vet jag inte om vi går ut eller inte, isåfall åker jag hem om ingen vänlig själ bjuder ut mig, efter som kontot står på NOLLLLL nu! ;) Ajaj!!

Men man tar fan bara studenten en gång så jag får smälta det helt enkelt och ta allt som det kommer med mina övriga betalningar jag har kvar till hår och grejer. Det blir nog så bra så :)

nu ska jag duscha! PUSS
Och maria. DU ÄR BÄST!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0