You know what? Love isn't blind. It's retarded

HEJ :)

Det gick faktiskt ganska bra med klänningen. Har hittat en och ska vidare till borlänge imorgon om det blir som jag tänkt, om inte jag hittar någon fin av sofies kompisar.. Känns aspissigt att lägga ut mer pengar men, gör hellre det än att gå missnöjd på baldagen! Thats life :)

Dagen har varit helt underbar! Bästa vänner, sol, bad, hamburgare och musik. Kan man önska sig mer?!:) Nej!
Vi tröttnade däremot snabbt på falu kalaset så därför jag är hemma redan nu. Väldigt skönt:) Ska ta en kall dusch så jag får ner lite hetta från mina solbrända ben.. buh haha:)


Livsnjutardagen!


Men duschen vare! Sen ska jag äta mat. Älskar mat!
pussspuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0