Tillbaka till verkligheten

Tjenixo!

Jag börjar smälta smärtan av id3bsplittringen men jag börjar undra om man måste sova ikapp en vecka för att återhämta sig från studentveckan? Känns som det nu iallafall haha:)

Har inte gjort något speciellt idag, mycket beroende på min trötthet. men jag har iallafall städat på kontoret och ordnat med lite betalningar åsåå! Nu äre soffläge som gäller och fan vad man kan garva åt total blackout, ni som brukar kolla på det förstår nog vad jag menar ;)

Funderar också på att dra mig härifrån och baka något, är sjukt sugen! Sen när mor gett ifrån sig tv:n blir det vännertittande!

Allt är som vanligt.. :)

pusssss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0