Things end, but memories last forever

Helloo:)
Guud vad seg man är i kroppen! Har varit sjuk sen i lördags också.. buhu! Och idag har jag beeptest att göra, och det är typ det första träningspasset jag har på minst 1 månad och man har druckit konstant hela förra veckan.. Detta kommer gå bra!;)

Håller tummarna för att jag överlever!
Igår träffade jag iallafall lovisa, vi ville bara prata men orkade inte sitta på typ wayne's eller vara hemma, så det blev en kaffe på donken i 2 timmar haha;) Sen var jag med maja hela kvällen! Och hon fick mig att börja kolla på en ny serie, och jaaaaa jag är fast.. Pretty little liars heter den! För bra!!


Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta påå. Vädret är bedrövligt också.. :) Men det blir väl antagligen en massa serietittande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0