Ops..

Jag är ju bra rolig jag. Lovar er att jag ska skriva mer för jag varit så dålig på det, och då glömmer jag bort att berätta också att jag skulle vara ledare på ett innebandyläger söndag-torsdag denna vecka då jag varken haft tid eller tillgång till datorn.. hehe sorry igen! ;)

Har alltså inte varit hemma sen i söndags så det känns väldigt skönt att sitta i en riktigt säng nu och fått dumpa luftmadrassen. Ungarna har åkt hem nu så det är dags för mig att återigen återhämta sig från en sliten vecka:)

Men på tisdag kör jag igång igen! Då ska jag jobba på peace and love!! Har jobbtider fredag och söndag också.. Buh och bä på dom tiderna men jag kommer ju in gratis gratis! :)
Nu ska jag städa mitt rum, byta lite sängkläder och sådär. Sen ska jag (måste säga - ÄNTLIGEN) kolla på pretty little liars. Håller på att dö av nyfikenhet!;)

Puss!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0