Om jorden gick under skulle vi gå sönder

Snacka om att jag tar vara på min ledighet.
INTE

Har legat i soffan varje dag sen balnatten, sett klart på typ 4 säsonger av vänner och idag 8 avsnitt av pll.. Scooore! ;)

Imorgon skall jag iallafall göra lite nytta! Körlektion, städa på kontoret och möjligtvis äta lunch med pappa och sofie. Sen på kvällen vill jag vara med mina kompisar (som varit duktiga hela veckan och jobbat och gjort så jag fått tråkigt) Men good 4 them!;) Men Maja har gjort ett bra jobb som varit med mig på kvällarna och jobbat på dagarna :)

Nu ska jag krypa i säng myyycket tidigare än vanligt. 4 timmar för att vara exakt.. Ska upp halv 7 imorgon. Remember min körlektion jag bokade in 7.30 en fredagmorgon jag sa förut? Den är iallafall här... :)

Som tur är skjutsar mor mig!
Puss på er sötosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0