Jag har trillat dit

Undrar om det är något fel på mig. Jag är inte taggad för peace and love över huuuvudtaget!! Sjukt nog, jag som så gärna gärna ville dit förut! Kanske blev för övertaggad..? :)

Ajaa! Något bra idag är iallafall att halkbanan är färdig och den var kul och mycket lättare än jag väntat mig!  och efter vi kört banan fick vi gå in i och sätta oss i en bil som snurrade upp och ner för att få ett litet känn av hur det är att volta med bilen och det var sååå äckligt!!! Haha men värt att prova:)

Och idag fick jag mina smyckeen!! Woho


På bilden längst ner är det två örhängen, ear-cuff heter det! Man fäster ringen längst upp på örat och andra änden i örsnibben :) Loove them!

Nu skall här lagas mat och bygga upp taggningen till p&l!
Puss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0