Godmorn!

Klockan är äckliga 3.38 och jag har ganska precis kommit hem. Har setat på min pakethållare bakom danne från stan till hem, fy fan säger jag bara! Det tog oss 50 minuter att komma hem, haha :) Kall och trött men nu är jag äntligen hemma!

Vinbrännbollen var kul och trevlig med alla som kom dit, sen åkte vi till anton och var där hela kvällen tills vi åkte till stan då dom flesta av oss gick ut utom jag för jag var ju pank, vilket inte gjorde så mycket, för jag fick ju träffa massa braiga kompisar istället så jag hade nog det bättre än alla svettiga etagedansare! :)

Imorgon tänker jag bara sova och sola. Är dödstrött nu!!

Och marcus och lovisa. Vad skulle jag göra utan er som mina läsare??!;) Ni är ju bara dom bästa! ♥
puss på er och puss på er alla andra. nu väntar mina älskade tvvänner och chokopops!! puss igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0