Glömmer er aldrig

Kan inte fatta att vi aldrig mer kommer sitta i samma klassrum tillsammans, att vi aldrig mer kommer prata om "23:59:59-metoden", att vi aldrig mer kommer säga "åh jag ligger så många veckor efter i träningsdagboken" osvosv..

lovisa sara hannah emma emil rikard olle ante robin niclas jeppe kalle rikard jakob simon rasmus adam mathias och såklart, kärnan - lukas figge roro axel johannes linus.
Jag vet att jag sagt det säker tuuusen gånger nu, kanske så många gånger att ni håller på att tröttna på det, men det är bara för jag menar det! Jag vill bara att ni ska veta att ni gjorde min gymnasietid till den allra jävla bästa tiden i mitt liv! Jag tycker om var och en av er så mycket och jag älskar alla minnen jag har med er, ni har en stoooooooooooor plats i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma ID3B!!!!!!♥

Har tappat räkningen hur många tårar som ramlat pga denna splittring men this is life, det är så här det ska vara tydligen. Allting har sitt slut men vi gick av toppen som dom bästa! vi tog död på alla andras sånger och deras fester var inte ens i närheten med våra :)

Det blev verkligen bättre när vi var tillsammans
Ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0