Don't dream your life. Live your dream

Sidär sidär! Sofie skulle upp och jobba imorgon så hon hade redan lagt sig nu när jag kom hem :-)

Min och majas kväll:


Och så det bästa! Har varit in i flera butiker denna vecka men inte fått tag på dom, men nu så. Vivo, mitt älskade vivo, hade dom två nyaste smakerna i bonaqualigan! Lycka :) Givetvis var jag tvungen att köpa båda och testa.. Blodapelsin vann! ;)


Blev som tänkt, soffhäng :) Passade bra! Är helt slut, har ju haft en så "jobbig" skolvecka så det beror nog på det..;) Haha nädå. Man är då alltid trött oavsett

Nu ska jag gosa ner mig framför vänner och sova om ett tag. Gick min sista dag i skolan idag, satt för sista gången på skolans datorer... Buhuh mår lite dåligt i mellan åt. Men på måndag börjar FESTEN!!!!!!! :D

Puss på er snyggingar!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0