You will never find the right person, if you can't let go of the wrong one

Öh. Jooo, payback är fan en riktigt fucking bitch! Ni vet ju själva hur mycket det regna igår, och om ni inte vet det vill jag bara säga: HERREGUD vad det regnade inatt!!!!! Sprang från rådis till maestro på 1-2 min, och det var vattenpölar i mina skor och min ljusgröna jacka var mörkgrön.. Haha ska nog aldrig påpeka vädret mer :)

Men! Trots regnet så började kvällen bra och den slutade bra, så varför klaga? Och jag har precis tagit mig världens efterlängtade dusch och jag mår strålande. Och tackar återigen syster för lägenhetslånet!!! Love

Ska fortsätta på min frukost nu och leva livet idag. = Sova och se på tv. (favvosöndag on tv idag you know!!)

Puss på er ♥:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0