Why is everything with you so complicated?

Halloooo!! :)

Träningen gick över förväntan ganska bra, lite segt blev det faktiskt till och med. Men sätter ändå några kronor på att jag får det tufft att komma ur sängen imorgon bitti..

Efter träningen blev det verkligen en oplanerad kväll. Det slutade med att jag satt i min goa sjöstrands kök och åt kött och potatissallad och en dööööögooooo efterrätt - rabarber/glasskaka. Svingott var det verkligen :)

Och sen blev det taxidags för min del, ända ut till bjurs och sedan till slätta och slutstation var hälsinggården där min syster har lite födelsedagskalas. Körde hennes kompisar dit och nu är jag hemma! Men dock med huvudvärk på köpet.. ;(

Ska städa upp lite på rummet sen bädda ner mig och försöka sova så jag slipper ha ont. Imorgon har jag olika planer men vet inte vilken som skall sättas i verk.... Hmm hmm hmm

Får fundera på det. Puss och godnatt :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0