Watching you is the only drug I need

Hej!!!!

Hade en riktig slökväll hos Anna med några idrottstjejer igår, men mysig :) Och Sofia snodde min kladdkake-titel, snacka om att hon gjorde VÄRLDENS godaste kladdis! Mumma. Och Anna hade en så löjligt god sorbeglass som jag hade kunnat baada i. Muumma igen!!  

Vi såg iallafall på en prinsessas dagbok och jag fick glädjetårar (som vanligt..) och vi kollade även väldigt mycket på nyheterna pga norgetragedin.. usch vad hemskt det är där borta. Och dit ska sofie flytta nästa söndag? FUN!!
Nää men det är nog lugnare där tills dess men det är ändå otäckt.. :( Massa tankar till Oslo!!!

Falun ska iallafall få bjuda mig på trevligheter ikväll, i hope! Får låna saras lägenhet så jag och några girls ska umgås lite där innan vi drar ner på rådis ikväll :) Vädret verkar inte så bedrövligt illa just nu så det blir nog töppen!!

Puss♥

Ja.. Ni förstår nog vad jag talar om hehe :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0