Vem om inte jag?

Måste bara berätta en lite (jätte)pinsam grej som hände mig i måndags

Jag skulle in till stan en snabbis och göra en grej, så jag tog bussen ner. Och när jag ska gå av bussen vid min hållplats händer det..
För att komma ur bussen måste jag gå ner i en kort trappa och gå ut genom dörren där och när jag är halvägs ute stänger busschaffören dörren och jag FASTNAR imellan och ramlar bakåt i trappan!!! Haha trodde jag skulle skämmas ihjäääl. Som tur är får jag lite stöd från en person som sitter i bussen och vrålar till busschaffören: "MEN HALLÅÅÅÅ!!! DU HÅLLER PÅ ATT KLÄMMA EN TJEJ I DÖRREN HÄR!!!!"

Japp. Tjejen var jag. Såklart!
Sen vinkade jag tack till min hjälte och gick sedan av med svansen mellan benen.... :)

tack för mig hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0