Knew the signs wasn't right

ojjj vad jag känner mig seg!!! Jag har bara haft nått och göra hela tiden dom senaste timmarna så inte haft nå tiid! :)

Men här är jag! Hej!!

Igår tog jag mitt FÖRSTA dopp i sjön!!!!! *stolt* - Men lite fylld av ångest också, för varför har jag inte gjort det tidigare? Det var så skönt :)
Sen åkte jag och syrran med ett gäng på crusing i stan hela kvällen, var mycket kul!

Och lite för mycket dricka blev det för somliga.. :P

Hoppas ni mår bra idag.. ; )

Hade planerat att åka och städa idag men sofie har tagit bilen till jobbet och jag orkar inte åka buss. Så här blir det soffslapp i några timmar!! Tills jag ska till hedemora och äta mat hos mina kusiner.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0