Never lose hope

Jävlar vad tidigt jag la mig igår!! Innan tolv!! Insåg det när jag låg i sängen och jävlar vad stolt jag var över mig själv :)

Har umgåts med la familia hela dagen idag (och firat min namsdag hehe)! Jag, mormor, morfar, sara, mamma, ella och hennes kompis åkte ut till Lunån som ligger ut mot vika hållet och titta på massa djur :) Men när vi skulle sätta oss och fika blev det väldigt besvikna miner, det var vidrigt dyrt och inte alls gott fika, så vi tog oss till staberg och fikade där istället!! :)

Nu har jag äntligen fått ut mitt körkort också!! ++++++ att studentkatalogen med alla studentfoton har kommit. Det strömmade minnen ur den.. Buhu! älskade id3b


Seriöst den fetaste och sötaste grisen jag någonsin sett!
(jättejätte elaka, dom bet grisen!)


Glada ligan på g..



Nu funderar jag och mor på att beställda pizza. Till kvällen vet jag inte vad som händer, jag kanske följer med syrran ut på galenskaper ute i skogen!
det visar sig. pöss hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0