Fina fina fina vänner

Tjeniso!

Hade en helt suverän kväll med tjejerna igår! Kan bara tacka och buga för alla skratt och sällskapet :) (mest tack till madde som lånade ut sin lägenhet)

Men allt har sitt pris! Inte sant?.. För dagen idag har varit ett helvete. Har typ 4300 minnesluckor från igår, har ingen aning när jag cyklade hem, vilken tid jag kom hem och min dag har spenderats i badrummet och i sängen fram tills nu..
Ska vara ärlig - har aldrig mått så jävla dåligt och varit så förbannat bakis i hela hela mitt liv, ni förstår inte alltså!!
Hahaha har verkligen legat och tyckt synd om mig själv!! :P

Visst man kan skratta åt det nu när man lidit igenom 8 timmar av illamående men. Återigen återigen, som man bäddar får man ligga!


Slänger upp lite bilder från igår som jag snott av johanna och maja! Själv är jag stans största linslus så ni får ursäkta att jag är med på typ hälften av dom hehe

hahaha jag sitter och svettas lite i bakgrunden i think..
 
Massa kärlek till er!!!!
Och vi hade lite carola-katalog-sexigamoment där i mitten som ni ser! Hehe ; )

Nu ska jag forsätta med att göra ingenting :)
puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0