Can we all slow down and enjoy right now

Åh åh åh åh åh. :rolleyes:
Vad bra filmerna var!!!!! Vill bara se om och om och om igen! Och jag verkligen ääälskade slutet!
Men jag vill INTE rekomendera faluns 3D! Glasögonen var bara dryga och det var inga vidare större effekter än vanligt.. Tyväärr! :thumbdown:





                                                                                    
Ja det var en grym kväll helt enkelt! :)

Nu sitter jag i soffan och chockas över att eric amarillo är med i allsång på skansen och sjunger sin ligga låt. Kändes väldigt opassande haha. + att han faktiskt är jävligt lik bingo rimer!
Annars idag så har jag och danne bara setat på körskolan med teorin, idag gick det bra!! Känns som det verkligen börjar sitta nu :)

Nu är det hög tid för att se nya PLL-avsnittet!
hörs pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0