Du är gåtan som jag aldrig löste klart

Helloo! :)

Det var anledning nummer ett som gjorde att jag inte skrev mer igår! La mig faktiskt runt halv 10-10, var väldigt skönt. Men när jag somna var ju en annan femma, som vanligt!

Dagen har varit en okejdag, förutom att jag verkligen börjat HATA en väldigt bra och fin låt, chris medina - what are words. Jag hörde den på radion när jag skulle åka och städa och jag glömde mina hörlurar hemma så jag fick lov att ha den förbannade låten i huvudet hela tiden, och det enda jag kunde på låten var "what are words if you really don't mean them when you say them" och varje gång tänkte jag "nej johanna sluta sjung på den nu" Sen gick det 1 minut och jag började igen.

Ilandsproblem? Ja, kanske. Men små problem är också problem. Sant? ; ) 


Anyway! Har kört rätt mycket bil idag och pluggat teori och jag vill spy på bådera. Hatar det verkligen nu! Men håller tummarna för jag slipper skylten och böckerna snart :)

Mamma har ätit hos ett par kompisar ikväll så jag stod för middagen hemma och det slutade med min specialitet - pommes, vitlökskryddad kycklingfilé med café the parissås! :P



Sveriges nya mästerkock?! :cool:

Vem vet vem vet! Nu ska jag iallafall återgå till att vara slö och kolla på gossip girl!!
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: madelene

hahah johanna, kommer du ihåg när vi ALLTID åt det där hemma hos din pappa i hälsinggården, fast med bea sås till? ;)

2011-07-12 @ 22:04:46
Postat av: johanna

haha ÅÅÅH att du minns madde!!!! Tänkte faktiskt skriva att det var min specialite hos pappa förut när jag bodde där´:D klart jag kommer ihåg!!;)

2011-07-13 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0