I hate how you've changed. It's like I don't know you anymore

Ikväll har jag haft en riktigt soffkväll, (precis som 90% av alla andra dagar denna sommar). Denna spenderades med mamma framför brigdet jones, och den människan gör mig nervös! Men dock är hon väldigt underhållande! ; )

Nu ligger jag och glor på how i met your mother ensam i soffan. Och jag har precis laddat ner första säsongen av Glee, igen.. Jag följer ju "bara" 5 serier för tillfället, så en till skadar väl inte? + att glee är en av dom bästa så den är mycket välkommen in i mitt liv igen :)

Imorgon börjar livet igen. Helgen och festen är slut så nu återgår jag till att varje minut tänka på att jag är arbetslös, under dom två underbara dagarna som varit är det bara ungefär varannan minut.

Så jag har 5 jättetuffa dagar framför mig som ni förstår..
Livet är bra hårt, eller hur? :)

Sov gott babes♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0