There's always that one song that brings back old memories

shena mossss
hade en biltrippskväll med maja igår, i 3 timmar närmare bestämt. Låter pisströkigt men vi hade då roligt! :P vi åkte dock bara runt i 1 timme, sen satt vi bara och pratade

En sen natt igen alltså. Jag kommer nog gå av på mitt snart om jag inte börja lägga mig i tid. Tog igen timmarna i solstolen idag iallafall, så här har jag bott idag! :)


Nu sitter jag och äter korv med bröd, mamma är försvunnen med bilen sen 3 timmar tillbaka och maten jag vill laga finns inte hemma.. så det fick gott å väl bli lite körv.

Och jag har gjort något dumt. Jättejättedumt! - Börjat kolla på en till serie.. åååhh! Denna gång är det How I met you mother, och jag gillar det, tyvärr.. :) Barney ♥

Ikväll blir det nog iallafall lugnt, för imorgon är det utgång! + att sofie flyttar till oslo imorgon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0