There are a lot of people who call you by your name, but there is only one person who can make it sound so damn special

Helloj på er:)

soffan och teoriplugg blev det! Mycket bra, och så fick jag vara med maja på det också:)
Nu har jag precis blivit avsläppt i hemmet av majken med två dvd säsonger, en med how i met your mother och desperate housewives.. Maja tvingade med mig den sista boxen ;)

Så får se om det blir någon av dom eller om jag njuter med mina vanliga friends! Skinkmacka med päronyogurt står på menyn iallafall :)

Och jag måste säga att jag mår bra av att inte vara på p&l och ha ont i fötterna och svettas. Men återigen - jag är typ sjuk, korkad, onormal osv osv som känner såhär om årets höjdpunkt. Men egentligen, vad gör det när man mår bra?! Inget!! :)


Och Looovisa lissdaniels! Jag vet ju att du sitter och läser detta inlägg så jag måste ju få säga GRATTIS på 18-årsdagen!! Eftersom den bara varat i 2 timmar så hoppas jag dom resterande timmarna av dygnet blir grymma och du tare lugnt på etage om du skall befinna dig där ;)

Och ni andra (du med lovisa). Godnatt och sov gott :):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah! TAACK JOHANNA :D

2011-07-02 @ 10:00:19
Postat av: Anonym

Hahah PUSS!:D

2011-07-02 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0